W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Sąd Okręgowy Warszawa - Praga
w Warszawie
ul. Poligonowa 3
04-051 Warszawa

tel. (+48) 22 417 72 72

e-mail: 
kontakt@warszawapraga.so.gov.pl

NIP: 527-24-63-389
REGON: 140039870

Biuro Obsługi Interesantów:
informacja telefoniczna tel. 22 417 72 72
Czytelnia Akt tel. 22 417 73 73
Biuro Podawcze tel. 22 417 72 00
Sekretariat Rzecznika Prasowego tel. 22 417 74 74

Bieżąca informacja o sprawach przez internet

- Portal Informacyjny:

https://portal.wroclaw.sa.gov.pl/#/login

 

Nabór na stanowisko p.o. inspektora - ogłoszenie 7/2018

OGŁOSZENIE 7/2018
Dyrektor Sądu Okręgowego Warszawa – Praga w Warszawie
ogłasza nabór

na stanowisko: p.o. inspektora - w pełnym wymiarze czasu pracy
  • liczba wolnych etatów: 1 (umowa na zastępstwo)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku p.o. inspektora w Oddziale Gospodarczym:

1. Prowadzenie ewidencji komputerowej środków trwałych i wyposażenia w użytkowaniu, w tym ewidencji:

1) imiennej – użytkowników, którym powierzono składniki majątku ruchomego z obowiązkiem zwrotu lub do wyliczenia się,

2) składników majątku ruchomego stanowiących wyposażenie pomieszczeń i stanowisk pracy.

2. Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej wartości niematerialnych i prawnych.
3. Sporządzanie spisów wyposażenia pomieszczeń oraz ich bieżące aktualizowanie.
4. Znakowanie składników majątku ruchomego objętych prowadzoną ewidencją.
5. Bieżące wprowadzanie zmian w ewidencji komputerowej w przypadkach: przekazywania, likwidacji, zmian miejsca użytkowania lub przyjmowania na stan nowych środków trwałych.
6. Sporządzanie dokumentów:

1) OT – przyjęcie środka trwałego,

2) PT – przekazanie środka trwałego,

3) MT – przemieszczenie środka trwałego,

4) LT – likwidacja środka trwałego,

oraz innych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami dotyczących gospodarki składnikami majątku ruchomego.

7. Wykonywanie czynności związanych z likwidacją zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego.
8. Prowadzenie imiennych kartotek przydziału:

1) strojów urzędowych,

2) odzieży roboczej, oraz

3) ewidencji dokonanego zwrotu kosztów zakupu okularów korygujących wzrok.

9. Sporządzanie, na podstawie prowadzonej ewidencji, wykazów środków trwałych i wyposażenia w celu dokonywania analiz niezbędnych do prowadzenia gospodarki składnikami majątku ruchomego.

10. Prowadzenie ewidencji dokumentów wytworzonych w Oddziale Gospodarczym oraz korespondencji Oddziału Gospodarczego zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji kancelaryjnej i jednolitym wykazie akt, w tym m.in.:

1) rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dzienniku korespondencyjnym,

2) przekazywanie korespondencji wewnętrznej pracownikom Oddziału Gospodarczego zgodnie dekretacja kierownika oddziału,

3) przekazywanie korespondencji zewnętrznej (przesyłki polecone) do Biura Podawczego sądu,

4) przechowywanie korespondencji w odpowiednio oznakowanych segregatorach.

11. Wykonywanie obowiązków kasjera w zakresie drobnych zakupów realizowanych w formie gotówkowej.

12. Zastępowanie inspektora, w zakresie:

1) sprawowania nadzoru na realizacją postanowień umów zawartych ze specjalistycznymi podmiotami zewnętrznymi, w tym w szczególności:

- kontrolę jakości usługi świadczonej przez podmiot zewnętrzny,

- zgłaszanie reklamacji dotyczących sposobu wykonywania postanowień umowy lub jakości świadczonej usługi,

2) dbania o zachowanie pomieszczeń użytkowanych przez komórki organizacyjne Sądu w budynku przy al. Solidarności 127, przy ul. Sapieżyńskiej 10a oraz w lokalu przy ul. Grochowskiej 178/184 w stanie niepogorszonym poprzez sprawowanie nadzoru na realizacją postanowień umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi w zakresie dotyczącym wykonywania drobnych napraw:

- ustalanie potrzeb użytkowników pomieszczeń,

- zlecanie realizacji napraw,

- kontrola jakości świadczonej usługi,

- zgłaszanie reklamacji dotyczących sposobu wykonywania postanowień umowy lub jakości świadczonej usługi.

3) realizacji potrzeb komórek organizacyjnych w zakresie wykonywania stempli, pieczęci, tablic informacyjnych i innych oznakowań:

- zlecanie wykonania usługi podmiotom zewnętrznym,

- rozliczanie wykonanych usług,

- prowadzenie ewidencji wydanych i zwróconych stempli i pieczęci.

4) organizacji zgromadzeń sędziów, szkoleń, kursów, w zakresie:

- wypożyczenia sprzętu do głosowania,

- zawiadomienia Komendanta Straży Sądowej o terminie zgromadzenia sędziów,

5) zapewnienia funkcjonowania szatni w godzinach trwania zgromadzenia sędziów, szkolenia, kursu.

Wymagania konieczne na stanowisku p.o. inspektora:
  • wykształcenie wyższe I stopnia,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • gotowość do uczenia się,
  • skrupulatność w sporządzaniu dokumentacji,
  • biegła obsługa komputera (Windows, pakiet biurowy MICROSOFT OFFICE),
  • posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych,
  • nieposzlakowana opinia,
  • niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  • nie może być w stosunku do kandydata prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Mile widziane:
  • doświadczenie w prowadzeniu ewidencji środków trwałych,
  • znajomość sytemu SAP lub innego systemu do ewidencji środków trwałych,
  • zdolność analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania oraz jasnego prezentowania wniosków i opinii,
  • wysoki poziom komunikatywności,
  • sprawność działania,
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
  • wysokie zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • odpowiedzialność, opanowanie, samodzielność.
Oferujemy:
  • pracę w przyjaznym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych,
  • możliwość samorealizacji przy wykonywaniu nowych zadań.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • podanie do Dyrektora Sądu o zatrudnienie na powyższym stanowisku,
  • CV,
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie wyższe,
  • kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe*,
  • oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe*,
  • podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.)*.
Mile widziane referencje od poprzedniego pracodawcy.

W/w dokumenty należy składać osobiście lub przesłać drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach wraz z oznaczeniem konkursu (K-4/18) do dnia 14 marca 2018 roku do Oddziału Kadr Sądu Okręgowego Warszawa – Praga w Warszawie, al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, III piętro pokój nr 386. Ponadto informujemy, że pracownicy Oddziału Kadr przyjmujący dokumenty aplikacyjne kandydatów nie weryfikują ich kompletności i poprawności. Zgłoszenia przesłane drogą teleinformatyczną nie będą honorowane.

Rekrutacja będzie przebiegała następująco:
  • selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych;
  • sprawdzian wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Oddziale Kadr tut. Sądu pod nr tel. (22) 440-30-76.

Pozostałe informacje:

Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo zaproszenia na praktyczny sprawdzian umiejętności i rozmowę kwalifikacyjną wybranych kandydatów.

Do udziału w konkursie zapraszamy osoby niepełnosprawne. W budynku istnieją bariery architektoniczne. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych w tutejszej jednostce w IV kwartale 2017 r. nie osiągnął poziomu 6 %.

Załączniki

Powiadom znajomego