Nabór na stanowisko p.o. inspektora - ogłoszenie 7/2018
na stanowisko: p.o. inspektora - w pełnym wymiarze czasu pracy
- liczba wolnych etatów: 1 (umowa na zastępstwo)
1. Prowadzenie ewidencji komputerowej środków trwałych i wyposażenia w użytkowaniu, w tym ewidencji:
1) imiennej – użytkowników, którym powierzono składniki majątku ruchomego z obowiązkiem zwrotu lub do wyliczenia się,
2) składników majątku ruchomego stanowiących wyposażenie pomieszczeń i stanowisk pracy.
2. Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej wartości niematerialnych i prawnych.
3. Sporządzanie spisów wyposażenia pomieszczeń oraz ich bieżące aktualizowanie.
4. Znakowanie składników majątku ruchomego objętych prowadzoną ewidencją.
5. Bieżące wprowadzanie zmian w ewidencji komputerowej w przypadkach: przekazywania, likwidacji, zmian miejsca użytkowania lub przyjmowania na stan nowych środków trwałych.
6. Sporządzanie dokumentów:
1) OT – przyjęcie środka trwałego,
2) PT – przekazanie środka trwałego,
3) MT – przemieszczenie środka trwałego,
4) LT – likwidacja środka trwałego,
oraz innych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami dotyczących gospodarki składnikami majątku ruchomego.
7. Wykonywanie czynności związanych z likwidacją zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego.
8. Prowadzenie imiennych kartotek przydziału:
1) strojów urzędowych,
2) odzieży roboczej, oraz
3) ewidencji dokonanego zwrotu kosztów zakupu okularów korygujących wzrok.
9. Sporządzanie, na podstawie prowadzonej ewidencji, wykazów środków trwałych i wyposażenia w celu dokonywania analiz niezbędnych do prowadzenia gospodarki składnikami majątku ruchomego.
10. Prowadzenie ewidencji dokumentów wytworzonych w Oddziale Gospodarczym oraz korespondencji Oddziału Gospodarczego zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji kancelaryjnej i jednolitym wykazie akt, w tym m.in.:
1) rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dzienniku korespondencyjnym,
2) przekazywanie korespondencji wewnętrznej pracownikom Oddziału Gospodarczego zgodnie dekretacja kierownika oddziału,
3) przekazywanie korespondencji zewnętrznej (przesyłki polecone) do Biura Podawczego sądu,
4) przechowywanie korespondencji w odpowiednio oznakowanych segregatorach.
11. Wykonywanie obowiązków kasjera w zakresie drobnych zakupów realizowanych w formie gotówkowej.
12. Zastępowanie inspektora, w zakresie:
1) sprawowania nadzoru na realizacją postanowień umów zawartych ze specjalistycznymi podmiotami zewnętrznymi, w tym w szczególności:
- kontrolę jakości usługi świadczonej przez podmiot zewnętrzny,
- zgłaszanie reklamacji dotyczących sposobu wykonywania postanowień umowy lub jakości świadczonej usługi,
2) dbania o zachowanie pomieszczeń użytkowanych przez komórki organizacyjne Sądu w budynku przy al. Solidarności 127, przy ul. Sapieżyńskiej 10a oraz w lokalu przy ul. Grochowskiej 178/184 w stanie niepogorszonym poprzez sprawowanie nadzoru na realizacją postanowień umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi w zakresie dotyczącym wykonywania drobnych napraw:
- ustalanie potrzeb użytkowników pomieszczeń,
- zlecanie realizacji napraw,
- kontrola jakości świadczonej usługi,
- zgłaszanie reklamacji dotyczących sposobu wykonywania postanowień umowy lub jakości świadczonej usługi.
3) realizacji potrzeb komórek organizacyjnych w zakresie wykonywania stempli, pieczęci, tablic informacyjnych i innych oznakowań:
- zlecanie wykonania usługi podmiotom zewnętrznym,
- rozliczanie wykonanych usług,
- prowadzenie ewidencji wydanych i zwróconych stempli i pieczęci.
4) organizacji zgromadzeń sędziów, szkoleń, kursów, w zakresie:
- wypożyczenia sprzętu do głosowania,
- zawiadomienia Komendanta Straży Sądowej o terminie zgromadzenia sędziów,
5) zapewnienia funkcjonowania szatni w godzinach trwania zgromadzenia sędziów, szkolenia, kursu.
Wymagania konieczne na stanowisku p.o. inspektora:
- wykształcenie wyższe I stopnia,
- umiejętność organizacji pracy,
- gotowość do uczenia się,
- skrupulatność w sporządzaniu dokumentacji,
- biegła obsługa komputera (Windows, pakiet biurowy MICROSOFT OFFICE),
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- nie może być w stosunku do kandydata prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- doświadczenie w prowadzeniu ewidencji środków trwałych,
- znajomość sytemu SAP lub innego systemu do ewidencji środków trwałych,
- zdolność analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania oraz jasnego prezentowania wniosków i opinii,
- wysoki poziom komunikatywności,
- sprawność działania,
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
- wysokie zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- odpowiedzialność, opanowanie, samodzielność.
- pracę w przyjaznym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych,
- możliwość samorealizacji przy wykonywaniu nowych zadań.
- podanie do Dyrektora Sądu o zatrudnienie na powyższym stanowisku,
- CV,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie wyższe,
- kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe*,
- oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe*,
- podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.)*.
W/w dokumenty należy składać osobiście lub przesłać drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach wraz z oznaczeniem konkursu (K-4/18) do dnia 14 marca 2018 roku do Oddziału Kadr Sądu Okręgowego Warszawa – Praga w Warszawie, al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, III piętro pokój nr 386. Ponadto informujemy, że pracownicy Oddziału Kadr przyjmujący dokumenty aplikacyjne kandydatów nie weryfikują ich kompletności i poprawności. Zgłoszenia przesłane drogą teleinformatyczną nie będą honorowane.
Rekrutacja będzie przebiegała następująco:
- selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych;
- sprawdzian wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.
Pozostałe informacje:
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo zaproszenia na praktyczny sprawdzian umiejętności i rozmowę kwalifikacyjną wybranych kandydatów.
Do udziału w konkursie zapraszamy osoby niepełnosprawne. W budynku istnieją bariery architektoniczne. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych w tutejszej jednostce w IV kwartale 2017 r. nie osiągnął poziomu 6 %.