W dniu 18.08.br. zostały zatwierdzone wnioski przedłożone przez Komisję powołaną do przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczące wyboru wykonawców dostosowania zakupionego obiektu przy ul. Poligonowej w Warszawie na potrzeby docelowej siedziby Sądu Okręgowego Warszawa – Praga w Warszawie.
Wybrane firmy to :
dla części I zadania - SKANSKA S.A. Warszawa - z ceną brutto 20,4 mln zł
dla części II zadania - konsorcjum firm - FADBET S.A. z Białegostoku oraz TYTAN Systemy Bezpieczeństwa Sp. z o.o. z Białegostoku - z ceną brutto 7,1 mln zł.
Wszyscy uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mają teraz - zgodnie z procedurą odwoławczą Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010.113. 759) - 10 dni na złożenie ewentualnych odwołań od czynności zamawiającego. Dopiero po tym terminie, w przypadku braku odwołań, Sąd będzie mógł podpisać umowy na realizację "Poligonowej" z firmami wybranymi w postępowaniu.