Data przyjmowania zgłoszeń: 2013-02-28
Status konkursu: Rozstrzygnięty


Warszawa, dnia 22 marca 2013 roku.


Lista osób, które wygrały konkurs na stanowisko
Inspektora/Specjalisty ds. inwestycyjnych
w Sądzie Okręgowym Warszawa-Praga w Warszawie
w dniu 21 marca 2013 roku.


1. Sabak Małgorzata.




Lista osób zakwalifikowanych do II etapu konkursu na stanowisko
inspektora/specjalistę ds. inwestycyjnych, który odbędzie się w dniu
21 marca 2013 roku w sali 376, godz. 9.30
w gmachu Sądu Okręgowego Warszawa - Praga w Warszawie
przy Al. Solidarności 127 w Warszawie



1.Sabak Małgorzata.



III etap konkursu – rozmowa kwalifikacyjna, odbędzie się bezpośrednio po zakończeniu II etapu konkursu, w dniu 21 marca 2013 roku Warszawa, dnia 30 stycznia 2013 r. 


OGŁOSZENIE 2/2013
Prezes Sądu Okręgowego Warszawa – Praga w Warszawie
ogłasza konkurs na wolne stanowisko
w Sądzie Okręgowym Warszawa – Praga w Warszawie
Al. Solidarności 127, 00 - 898 Warszawa
zgodnie z art. 3b ust. 2 ustawy o pracownikach
sądów i prokuratury ( Dz.U. z 1998r., nr 162, poz. 1125 z późn. zm.)

na stanowisko: inspektora/specjalisty ds. inwestycyjnych - w pełnym wymiarze czasu pracy.
liczba wolnych etatów: 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora/ specjalisty ds. inwestycyjnych:

• Organizowanie wykonastwa inwestycyjnego, remontów i zakupów inwestycyjnych w szczególności w branży sanitarnej,
• Zabezpieczanie w uzgodnieniu z kierownikiem Oddziału Inwestycyjnego nadzoru autorskiego i inwestorskiego w zakresie powierzonych zadań,
• Czuwanie nad terminowością realizacji inwestycji i remontów zgodnie z zawartymi umowami,
• Organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie,
• Przeprowadzanie okresowych analiz przebiegu robót i podejmowanie czynności zmierzających do usprawnienia procesu wykonastwa,
• Współuczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych robót,
• Sprawdzanie pod względem merytorycznym poprawności wystawionych faktur,
• Uczestniczenie w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów,
• Współpraca z Samodzielną Sekcja ds. Zamówień Publicznych w przygotowaniu zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych obejmująca
w szczególności:
- uzyskanie niezbędnych danych, uzgodnień wewnętrznych i zewnętrznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych (opinie, ekspertyzy, zgody etc.) oraz zakupów inwestycyjnych.
- opracowanie dokumentacji przetargowej (w tym opisu przedmiotu zamówienia, kosztorysów inwestorskich, wniosku o wszczęcie postępowania, zapisów merytorycznych w SIWZ, istotnych postanowień umowy). Uczestniczenie w postępowaniach o zamówienia publiczne.

Wymagania konieczne na stanowisku inspektora/ specjalisty ds. inwestycyjnych:

• wykształcenie wyższe kierunkowe;
• umiejętność biegłego kosztorysowania robót budowlanych z wykorzystaniem programów do kosztorysowania ( np. NORMA);
• posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do klauzuli co najmniej „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania ww. poświadczenia;
• znajomość posługiwania się pakietem Office.

Wymagania preferowane:

• zdolność analitycznego myślenia,
• samodzielność, kreatywność, systematyczność, dokładność, komunikatywność, odporność na sytuacje stresowe, praca w zespole,
• posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do pełnienia co najmniej samodzielnych funkcji w budownictwie, kierowania budową i wykonywania nadzoru inwestorskiego;

Oferujemy:

• pracę w przyjaznym zespole,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• możliwość korzystania z wachlarza świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
• wynagrodzenie adekwatne do efektywności i jakości wykonywanej pracy,
• stanowisko pracy wyposażone w nowoczesne narzędzia,
• możliwość samorealizacji przy wykonywaniu nowych zadań.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

• CV ( mile widziane zdjęcie kandydata),
• list motywacyjny,
• kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
• wypełnioną ankietę personalną,
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw cywilnych i publicznych,
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne,
• oświadczenie że nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
• podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 28 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. Nr 101, póz.926 ze zm.).

Mile widziane referencje od poprzedniego pracodawcy.
(druki oświadczeń oraz ankiety personalnej dostępne na stronie internetowej sądu www.warszawapraga.so.gov.pl w zakładce oferty pracy/wymagane dokumenty)

W/w dokumenty należy złożyć lub przesłać drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego) do dnia 28 lutego 2013 roku do Oddziału Kadr Sądu Okręgowego Warszawa – Praga w Warszawie, Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, III piętro pokój nr 386.

Rekrutacja będzie przebiegała według następujących etapów:
I etap – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;
II etap – praktyczny sprawdzian umiejętności,
III etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Termin przeprowadzenia II i III etapu konkursu wraz listą osób zakwalifikowanych do II etapu zostanie ogłoszony na stronie internetowej i tablicy informacyjnej Sądu najpóźniej
w dniu 10 marca 2013 roku.

Inne informacje:
Oferty złożone po terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci dopuszczeni do konkursu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rekrutacji poprzez umieszczenie listy kandydatów na stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej Sądu. Oferty odrzucone będzie można odebrać w Oddziale Kadr, III piętro pokój nr 387, w ciągu trzech dni od ukazania się komunikatu na stronie internetowej. Nieodebrane dokumenty po upłynięciu zakreślonego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.