Koordynator do spraw dostępności
Zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020, poz. 1062 – tekst jednolity), każdy organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej i samorządowej, organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sądy i trybunały, wyznacza co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję koordynatora do spraw dostępności.
Koordynatorem do spraw dostępności w Sądzie Okręgowym Warszawa-Praga w Warszawie jest:
Katarzyna Chrobak-Zielonka tel. 22 417 74 43;
e-mail: katarzyna.chrobak-zielonka@warszawapraga.so.gov.pl
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należą m.in.:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie;
- monitorowanie działalności Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.