W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Sąd Okręgowy Warszawa - Praga
w Warszawie
ul. Poligonowa 3
04-051 Warszawa

tel. (+48) 22 417 72 72

e-mail: 
kontakt@warszawapraga.so.gov.pl

NIP: 527-24-63-389
REGON: 140039870

Biuro Obsługi Interesantów:
informacja telefoniczna tel. 22 417 72 72
Czytelnia Akt tel. 22 417 73 73
Biuro Podawcze tel. 22 417 72 00
Sekretariat Rzecznika Prasowego tel. 22 417 74 74

Bieżąca informacja o sprawach przez internet

- Portal Informacyjny:

https://portal.wroclaw.sa.gov.pl/#/login

 

Koordynator do spraw dostępności

Zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020, poz. 1062 – tekst jednolity), każdy organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej i samorządowej, organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sądy i trybunały, wyznacza co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję koordynatora do spraw dostępności.

Koordynatorem do spraw dostępności w Sądzie Okręgowym Warszawa-Praga w Warszawie jest:

Katarzyna Chrobak-Zielonka tel. 22 417 74 43; 

e-mail: katarzyna.chrobak-zielonka@warszawapraga.so.gov.pl

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należą m.in.:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie;
  • monitorowanie działalności Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

 

Powiadom znajomego